Fika time and home alone

publicerat i Sofie♥;
Det är ju roligt att man är sjuk...NOT! Har inte gjort någonting alls idag. Såhär har min dag sett ut.
 
HAmpus väckte mig vid nio men jag somnade om. Kommer tillbaks in en kvart senare. Sen så åkte dom iväg till Västerås så vart själv hemma och är det fortfarande. Har kollat på Warm Bodies och den var faktikst riktigt bra. R såg inte så dåligt ut heller. Just nu så gör jag inget speciellt. Imorgon så händer det väl inget speciellt. Blir det sol då då ska jag vara ute och sola hela dagen. Jag vill i alla fall vara lite brun till avslutningen som är på onsdag. På onsdag kommer jag splittras från klassen. Vet inte hur jag känner över det. Det kommer kännas superjobigt att lämna tjejerna men vi får verkligen inte tappa kontakten! I alla fall så längtar jag som attans till High Chaparral. Ska bli så roligt och tills dess så ska jag vara brun som en pepparkaka. Lol inte för att det kommer hända men man kan ju alltid hoppas. Nu ska jag gå och hämta fika och sedan kolla på vampire diaries.Förvånade? Det borde ni inte vara. 

Kommentera inlägget här :