Sick

publicerat i Sofie♥;
Inte bloggat på över en vecka men har inte orkat. Gick hem från skolan igår mådde inte alls bra. Men jag tog inte bussen hem för då så skulle jag väntat i en kvart utan jag gick hem. Var rätt skönt. Har jätteont i hela kroppen och det är inte träningsvärk så jag sa det till mamma och hon sa att det kanske kan vara influensa skit ;( Vi får hoppas att det inte är det. Ska i alla fall till skolan imorgon har sovmorgon dessutom! :D Så imorgon kan jag ta bussen tjugo i tio känns skönt kommer dock fortfarande gå upp samma tid så jag kan fixa mig i lugn och ro. Under sporlovet så vi var ju till Stockholm och det var rikigt roligt där. Fick saker från 1Dworld och kan säga att jag är nöjd så tack mamma! ♥ Sen åkte vi kryssning och det var roligt såg dogge doggelito (Y) Köööööng! Haha aja nu ska jag borsta tänderna sen lägga mig i sängen och försöka sova även fast man mår dåligt :(

Kommentera inlägget här :