Eric Saade♥

publicerat i Sofie♥;
Tumblr_mkdbmvf7dg1s0n9gho1_500_large
Tumblr_mg9ygy7kh31rudl0wo1_500_large
Fa8f47f2ad780ad40d36eb472daaf787_large
He's not just an artist to me he is so much more ♥
Jag har alltid stöttat Eric och kommer alltid att göra det. Jag har sett honom 2 gånger live och jag hoppas verkligen jag kommer få se han igen och jag vill verkligen träffa han någon gång och berätta för honom hur mycket han betyder för mig men jag vet att det inte kommer hända :/ Men jag måste ändå tänka positivt. Han betyder så otroligt mycket för mig och jag står för att jag älskar honom. Han har lärt mig så sjukt mycket och hans texter meningsfulla. Han är en av dom som jag ser upp till! Och jag är stolt över hur långt Eric har kommit och jag kan stolt säga att jag vart här sedan början. Att se honom växa mer för varje dag är helt otroligt.
 
"A fighter keeps fighting. You gave me the reason, you light up my silence. No matter the season. Winter cold, summer, fall not alone, not at all. Without you I'm nothing ♥" 

Kommentera inlägget här :