Helluuu

publicerat i Sofie♥;
Hoppas eran dag vart bra? Det har min i alla fall. Åt på donken idag med Felicia på lunchen mycket gott. Skoldagen var inte så jobbig som jag trodde den skulle vara men måndagar går ju alltid snabbast. På lördag så åker jag mamma och kanske Hampus till Västerås och kolla på en jacka till mig. Jag ska även se om dom skorna jag vill ha finns där och sen ska vi kolla efter One Direction's nya parfym. Har pratat med P en stund och stackaren är så himla trött. Somnade till när vi pratade. Helt plötsligt så blir han helt tyst och ja då hade han somnat. Jobbar hela dagarna inte undra på att han blir trött. Aja ska duscha nu sen dricka te så min hals kanske blir lite bättre. Och efter det kolla på spn. Har sett klart alla säsonger så är på säsong 1 nu avsnitt 4. Beroende jag vet. See ya! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

uppdatera mera om du vill ha några läsare!
har en fråga också vilken är din bästa vän?

Kommentera inlägget här :