Bad update again!

publicerat i Sofie♥;
Inte bloggat nu förlåt för det men har haft så sjukt ont i magen. Har det fortfarande inte alls nå roligt. Ska snart ta en till tablett sen ska jag mest ta det lugnt resten av kvällen.
Fick ju mina kläder idag och dööör vad skön tröjan är. Ni kommer få se bilder sen på kläderna för vi ska snart lämna in min dator eftersom den låter hur mycket som helst så vi ska lämna in den. Så därför ni inte får nya bilder eftersom jag får låna Hampus gamla bärbara dator. Det är sådant härligt väder. Det kunde vart så hela sommarlovet för då skulle jag vart brun nu men nej nej det har ju regnat mesta delen så brun är jag knappt. Men det får bli bättre väder till nästa sommarlov tycker jag.
Men nu ska jag ta en till tablett. Uppdaterar senare.
Hare så bra!
 

Kommentera inlägget här :