Cyberbully

publicerat i Sofie♥;
Hoppas ni haft en bra dag?
Min var mindre dålig under dagen men mot kvällen så steg mitt humör. Bra det. Men låg i sängen till typ fyra hade inge lust med någonting och mådde illa så fort jag ställde mig upp. Men åkte till Kungsgatan 4 och åt där. Sen till willys och mitt kort vägrade funka när jag skulle betala det jag skulle köpa men så snäll mamma var så fick jag pengar av henne. Tack tack!
Men kollade på en film som heter cyberbully idag. Riktigt bra film. Handlar om mobbning som händer på internet. Det är en tjej som det är folk som är på henne hela tiden. Tillslut blir orden för hårda och jobbiga för henne att hon beslutar att ta sitt liv. Men den turen hon har så kom hennes kompis och hennes mamma och räddade henne undan från det. Men det här med mobbning är så jäkla löjligt ingen mår bra av det! Men den filmen var väldigt bra om jag får säga själv vad jag tycker! 
 

Kommentera inlägget här :