Förkylning! -.-

publicerat i Sofie♥;
Orka inte blogga när jag kom hem.
Dagen idag var helt okej. Om jag hade mått bra så hade den vart toppen. Gick runt i kupolen och mådde dåligt. Jävla förkylning. Får ont på så konstiga ställen. Benen och i en tand. Hatar att vara förkyld! Fick i alla fall en tröja som jag ska ha på fredag. Berättar inte vad jag ska göra då. Privatliv måste jag få ha. Sen ett par jeans. Riktigt skönt. I alla fall imorgon blir det att bara vila upp sig. Orkar inte skolan och vi har gått en vecka bara. Helt sjukt. Nej men jag får ju helg på torsdag inte för att det är något att skryta om. Vill inte skryta heller hatar det när någon skryter. Nej men har borstat tänderna nyss så ska kika lite på bloggar sen kolla på tvp. Standard. Haha och för er som inte vet vad tvp står för så är det The Vampire Diaries. Yeeaah!
Nej men bloggar kanske imorgon. Annars hörs vi när vi hörs!
 

Kommentera inlägget här :