God natt!

publicerat i Sofie♥;
Fixat på min facebook nu så den är jättefin haha ;)
I alla fall imorgon så börjar vi ju med spanska inte det roligaste då. Men det går väl snabbt eftersom att det är den första lektionen på morgonen. Sen ska det ju regna imorgon och vi ska vara ute på idrotten inte det roligaste då. Men ja ska sova nu så ska försöka hinna blogga imorgon ska upp i tid också. Kommer säkert vara död då. Får se sen i helgen om jag mamma och Hampus åker till Kupolen och kollar på lite kläder. Hon hade tydligen sett snygga jeans på cubus som hon tror att jag skulle gilla. Och då blir ju jag glad :D Missar ju vampire diaries hela veckan på grund av dumma skolan :( min favoritserie och jag missar den. Vet ju redan att jag ska önska mig säsong ett och två av vp! Seriöst ni måste se det det är så sjukt jäkla bra! Men i alla fall kommer säkert slockna när som helst just nu så bäst att sluta skriva. 
God Natt!
Btw Felicia du måste fixa mitt hår imorgon för jag vill ha fläta och jag kan inte göra det själv! :D

Kommentera inlägget här :