Hallojsan

publicerat i Sofie♥;
Kände mig bara för att skriva av mig lite för det finns vissa personer som tror dom är smartast, vackrast och snällast och försöker få en annan känna sig som värdelös osv.

Bort med alla negativa tankar nu. Skriver med Elisa just nu så skönt att vi är sams nu sån underbar tjej! 
Måste lägga fram kläder jag ska ha imorgon också helt glömt bort det. Ooops :) Sen duscha sen är det bara att ta det lugnt liten stund innan man kan sova. Hoppas det går bättre att somna inatt för har fortfarande ont i halsen och är förkyld. Tycker synd om er flickor som får vara i min närhet ;) I alla fall i skolan idag så hade jag, Elisa, Felicia och Ida en rolig diskussion men det får ni icke veta. Woop woop. Haha nej då men det var trevligt. Två långa lektioner imorgon efter varandra sorry girls. Men jag kommer vara trött och kommer säkert skratta en hel del. Vill bara förvarna er ;) Nej nu ska jag svara Elisa sen fixa med kläderna och lyssna på lite muuuusic ;)
min fina lillebror♥

Kommentera inlägget här :