I love it!

publicerat i Sofie♥;
Kom hem från Fors runt fem tror jag den var. Handlade lite snabbt innan mamma åkte hem och gjorde varma mackor. Ska snart duscha sen blir det att fixa inför imorgon. Usch vill verkligen inte att skolan ska börja det enda som är roligt med skolan det är att jag och Felicia kan vara dryga och bara ha det roligt. Annars är det tråkigt!
Kommer i alla fall vara död på morgonen det kan jag ju lova haha. Men Felicia kommer hit på morgonen så hon kommer att hålla mig vaken och du kanske kan bestämma vad jag ska ha för kläder? I know you´re reading this ;)
Höhö och nu skrev jag nyss till na också ja ni tänker säkert wtf why should we now about that. För att ni vill det annars skulle ni aldrig börjat läst på detta inlägg. I knooow i´m weird but i´m so proud of it! Yeeeeah! Ska fixa nya låtar till mobilen så jag har något att göra. Btw Felicia du ska få höra imorgon vilka låtar jag fixat you´re gonna la la loooove theem!
Haha aja ska väl börja fixa med allting nu innan jag somnar. Inte för att jag är trött då men endå.
Anyways see you all laaater! 
asså aaaw vad söööta! :''')

Kommentera inlägget här :