LOL

publicerat i Sofie♥;
Caroline sov här från igår till idag. Vi hade det riktigt roligt kollade på LOL så jäkla bra den filmen är. Se den ni kommer inte bli besvikna! Vi båda ville inte att filmen skulle ta slut heller :( I alla fall idag hade vi ställt klockan och skulle till Idas konfirmation(stavning) och då kommer det aldrig någon buss. Så vi kunde inte kolla. Men hon gick ju hem sen och då har jag bara suttit här måste fixa i rummet också. Få se om jag följer med henne och gymmar idag eller om jag följer med henne på onsdag för måste fixa en hel del inför skolan. Lägga ner saker i väskan, fixa med kläder sen plocka iordning i mitt rum. Men vi får se helt enkelt hur det blir med det. Det enda som gör skolan rolig det är Felicia! Hon har seriöst den bästa humorn. 
Ska väl börja med allting nu så kanske jag kan följa med och gymma endå.
Hörs senare!
527160_410303735693555_1502724250_n_large

Kommentera inlägget här :