Mår inte bra! :/

publicerat i Sofie♥;
Kom hem idag runt sex tiden tror jag det var. I alla fall ha haft det jättebra men mår inte alls så himla bra just nu. Ont i halsen och illa mående. Inte så roligt så blir helt enkelt en hemma dag imorgon så jag kan vila upp mig. Ska sova snart. Skönt att få sova i ens egen säng. Men illa måendet började redan igår vid stugan. Jag låg ner i en av sängarna helt utmattad och mådde hur dåligt som helst. Hände samma sak idag också. Men nog pratat om det nu. Saknar mina tjejer otroligt mycket. Bara så ni vet Caroline, Felicia, Cecilia så älskar jag er mest! Får hitta på något med er när jag mår bättre. Btw såg As long as you love me musikvideon idag. Döööööör! Så perfekt! Men nu ska jag sova! Hörs kanske imorgon med bilder från dagarna!

Kommentera inlägget här :