Måste bara skriva av mig ni måste inte läsa tvingar er inte!

publicerat i Sofie♥;
Men är det bara jag som stör mig på folk som alltid ska klaga för en liten sak? Liksom om ni har något att klaga på säg det då till den personen inte skriv det på t.ex internet. Ni vet aldrig vem som kan läsa. Vissa kan tolka saker helt fel. Är även så trött på hur man ska och inte ska se ut nu i samhället. 
Måste man vara den pinnsmala tjejen som tränar allt för ofta bara för att folk ska tycka om en? Eller om man är lite överviktig så blir man kränkt av att man är för tjock? Det är ju helt sjukt. Alla är lika fina! Ingen är mer fin än en annan. Alla är vackra på sitt eget sätt. Man ska aldrig och då menar jag det ALDRIG dömma en person man inte känner eller pratat med. Ni vet aldrig vad den gått igenom. Vem vet? Den kanske har dåligt självförtroende och går runt och mår illa för att han/hon tycker att dom är för fula eller för tjocka. Det är ju helt fel! Alla ska vara stolta över hur dom ser ut! Om ni har lite och ta i. Det är inget att skämmas över om ni är mulliga. Visste ni att dom flesta killar föredrar hellre tjejer som har lite och ta i än inget alls? Ni behöver inte vara pinnsmala för att ni ska tycka att ni duger eller att ni passar in. Alla är perfekta. Visst skitsnack finns det överallt. Även bästa vänner snackar skit om varandra vilket jag inte alls förstår varför. Allting kommer fram tillslut till den personen. Så tänk er för innan ni säger något!
Ingen mår bra av att andra ska slänga kommentarer åt en. 
 
Och att folk gör misstag ibland? Visst alla människor gör det men dom lär sig även av det! Så jäkla trött på allt tjat om att " åh hörde du vad hon gjorde, vad dålig hon är" något sånt.
Hallå? Tror ni att ni aldrig gör misstag heller? Alla gör misstag någon gång. Men man lär så jäkla mycket utav dom. Så ingen ska klaga på en annan så himla omoget det är. Ni får klaga hur mycket ni vill på mig om det här inlägget men jag bryr mig inte. Jag har en stor dröm att bli känd inom musiken. Och ingen kommer få stå iför min dröm. Vissa kanske tänker du kommer aldrig bli känd men då tänker jag bara såhär. Tänk en dag när min dröm kommit till verklighet och inte din. Hur skulle det kännas då? Mamma gav mig ett armband för två dagar sedan där det stog lev din dröm. Och det tänker jag göra! Ingen ska få stå iför min väg nu!
Ni som läste det här tackar för att ni gjorde det! Och ni som inte jag tvingade inte er ;)
1399_large
Tumblr_lls3ewxidx1qgpuywo1_500_large

Kommentera inlägget här :