Regn

publicerat i Sofie♥;
Hej alla glada!
Det regnar som vanligt här i Avesta. Tråkigt men så är det. Fick brev från skolan idag och dom kan inte vara seriösa när det stog att vi ska gå från 8.40-15.00 första dagen dessutom. Det har ALDRIG varit så förut. Hoppas dom skämtar med oss för kommer aldrig orka. Men ja jag vaknade upp sju idag också, gjort det 3 dagar på raken nu. Jag frågade mamma varför jag vaknar så tidigt då sa hon att jag var utvilad så det var därför. Men ja det är väl bättre det än att sova bort hela dagen. Fått ny soffa idag också. Hur skön som helst. Men i alla fall just nu så sitter jag och lyssnar på One Directions album inge ovanligt med det och kollar lite bloggar. Bilderna kommer komma upp den här veckan men vet inte vilken dag. Sitter ju inte vid min dator för det låter så jäkla mycket så lånar Hampus dator därför ni inte får nya bilder. 
Ha det så bra!
 

Kommentera inlägget här :