Snart slut på all skräpmat!

publicerat i Sofie♥;
På onsdag när jag ska träna med Caroline då blir det slut på allt skräpmat som innehåller så jäkla mycket fett. Hellre ha en platt mage en att ha en mage som man skäms över att visa. Jag ska träna nu riktigt mycket så jag får den perfekta magen,låren och armarna. Så jag kommer leva hälsosamt liv efter onsdag. Vill känna att jag är nöjd med min kropp vilket jag inte är. Jag tycker själv att jag är tjock men ingen håller med mig. Men istället för att bara sitta ner och inte göra någonting så ska jag träna så ofta jag kan. Jag vill verkligen bli smal så som jag vill. Så det kommer bli slut på all fetto mat snart. På onsdag börjar allvaret! 
Bye bye fettomage nu ska jag bli smal och nöjd med mig själv! 
Tumblr_lw91808fdp1r7dliwo1_400_large
Tumblr_lxg570b3np1r14be2o1_500_large

Kommentera inlägget här :