Världens finaste vänner!

publicerat i Sofie♥;
Mina tre underbara vänner:
Ni ska veta att ni är dom enda sanna vännerna. Jag kommer aldrig någonsin lämna er och jag hoppas verkligen ni aldrig kommer lämna mig. Ni är dom jag berättar allting för precis allting! Jag kan lita på er till 100%
Ni har sett mig gråta, vart arg och helt crazy. Men jag visar bara mina känslor för mina riktiga vänner. Ni muntrar alltid upp mig vad som än har hänt så finns ni alltid där om jag vill prata med någon. Hoppas ni vet att ni alltid kan komma till mig om ni behöver prata med någon! Jag kommer alltid lyssna.
Jag kan vara mig själv med er. Ni är alla guldvärda! Ni betyder lika mycket för mig! Jag ångrar verkligen inte att jag lärde känna er för ni är sånna personer man aldrig skulle kunna klara sig utan! 
Ni har alla en sådan sjuk humor. Ni förstår min dåliga humor. 
Glöm aldrig bort att jag älskar er!
Caroline, Felicia och Cecilia glöm aldrig bort att jag älskar er mest. Ni är mina äkta vänner!♥
Världens finaste vänner!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av carolinejohnsson':

aww :') jag älskar dig oändligt mycket och jag ångrar ingenting avser vi har gjort! Gud vad kul vi har haft i vårat liv! Du är den bästa någonsin , man kan inte hitta något bättre bästa vän än dig! Jag älskar dig nu och föralltid! :* <33333333333333

2:a kommentar, skriven , av cecilia:

dessama du fina vän! <3

3:e kommentar, skriven , av cecilia:

dessama du fina vän! <3

Kommentera inlägget här :