Hej

publicerat i Sofie♥;
Hoppas er dag har och är bra för det är min. Vaknade runt tjugo över åtta och kollade sedan på julkalendern rätt bra. Öppnade första luckan i mina kalendrar sen efter det så fixade jag mig och jag och mamma åkte iväg till trädgården och köpte lite sen var vi ner till stan och köpte en ny vinterjacka till mig eftersom min började bli för liten så nu känns det skönt med en ny vinterjacka! När vi kom hem så slappade jag i soffan med Ben&jerrys och cola framför Disney Channel bästa♥ Sen så fixade jag pepparkashuset så det är fixat har även tagit upp stjärnan som är i mitt fönster just nu. Myyyys! Och på måndag ska jag äntligen ha mina vinterskor skönt att slippa gå i sina converse. Så nu kommer jag inte alls att frysa någonting tummen upp för det(Y). Efter det så har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt. Ska försöka uppdatera mera nu under kvällen. FÖRSÖKA! Haha ja men ska kolla lite saker först innan bara!
 

Kommentera inlägget här :