Jag älskar mitt liv!!

publicerat i

Hej alla glada och trötta! Ska snart sova men tänkte mobil blogga lite före det. Ligger för tillfället i sängen och lyssnar på musik och skriver med världens bästa Caroline. Vi håller på och planerar lite och jag kan säga att jag längtar som bara den!! Kommer bli så otroligt roligt! Men imorgon så är det en chill dag för vi går till ett och vi ska först göra nåt roligt med klassen sen har vi lunch sen så ska vi kolla på julshowen haha det är så roligt!xD efter det ska jag ner till stan med finaste Felicia och köpa klart dom sista julklapparna sen så möter jag upp mamma vid stan runt två tiden någonstans runt den tiden så ska vi handla massa till julen inte för att vi ska vara hemma då men ja ni fattar. Hoppas jag....aja ska läsa några novell bloggar nu eftersom att dom har lagt upp nya kapitel dom alla idag också dessutom det här har vart en bra dag!

Kommentera inlägget här :