Love is a complicated thing

publicerat i Sofie♥;
Hoppas ni haft en bra dag? Det har jag i alla fall. Köpt klart julklapparna eller ja till släkten i alla fall. Dom kommer älska sina julklappar. I just know it already! Har fixat med julgranen idag också sen har jag lagt alla julklappar under granen också så det är avklarat! På tisdag är det julfest och då kommer mamma och hämtar mig efter skolan skönt! Slipper bussen. Slipper bussen på torsdag också tror jag för då ska jag och mamma handla och sånt. Men den här veckan som kommer är nog rätt så skön. Går bara till torsdag sen är det jullov och den fjärde januari så är det bye bye till den hårfärgen jag har nu för då ska det färgas. Ska fortfarande ha brunt med lite röda nyanser men ska höra med henne vad hon tycker passar bäst. Spännande! Sen under jullovet så ska jag såklart fira julafton både den 24:e och den 25:e chill! Sen resten av jullovet vet jag inte vad jag ska göra. Ta det lugnt mest antar jag. Men nu så ska jag lägga fram kläder jag ska ha imorgon sen efter det ta en snabb dusch sen så blir det att fortsätta kolla på Vampire Diaries♥
saknar mitt mörka hår :((

Kommentera inlägget här :