Några saker.

publicerat i Sofie♥;
1. Av alla mina kompisar så litar jag mest på Caroline, Felicia och Cecilia. 
 
2. Jag är en Directioner, Belieber och Saadist. 
 
3. Jag vill ha en iPhone 4 en vit. 
 
4. I min mobil så har jag mest bilder på One Direction, Justin Bieber och Eric Saade.
 
5. Vampire Diraries är typ en av den bästa serien jag sett.
 
6. Jag kan spela början på River flows in you.
 
7. Jag spelar piano.
 
8. Jag vill bli känd som författare eller musiker.
 
9. Jag ska till kolmården nästa vecka.
 
10. Jag lär mig en låt tills Samuel ska firas som jag ska spela då. Låten får ni dock inte veta nu.
 
11. I mitt rum så är det fullt med One Direction posters. Över spegeln, dörren, garderobsdörren.
 
12. Jag älskar att fotografera men gör inte så ofta.
 
13. Jag är den klumpigaste i familjen och klantigaste. Kanske samma sak?
 
14. Jag är i furuvik nu. Eller påväg.
 
15. Nu har ni lite randomt här ;)
 

Kommentera inlägget här :