Awesome!

publicerat i Sofie♥;
har nyss skrivit klart till alla som gillat gilla så skriver jag nåt om dig i din logg ;)
lämnade in min deckare idag skönt nu ska jag bara göra klart min inlämnings sak på svenskan också
får skjus imorgon av Felicias pappa så dom kommer hit runt halv tio chill!
så ska vi ner på stan efter skolan jag ska kolla efter presenter till världens underbaraste bästavän som fyller år på måndag min lilleplött blir 14 :')♥
och på lördag ska jag va med min fina Cecilia ska tjockisdag då kladdkaka in our ♥
haha ja men har i alla fall packat gympaväskan ska duscha imorgon bitti för det hinner jag ju! :)
var väldigt snäll idag i skolan haha slog Bader bara för att haha xD Hussein också för skojs skull ;)
sen slog Oskar mig så slog tillbaka sedan jagade Hussein mig haha xD
sen så var Sebbe inte tyst så slog han också och försökde förstöra hans frisyr,sedan hade Oskar upp sin dumma fot så jag fick foten i huvudet så tröck han på tårna haha ja jag vet att jag är snäll! ;) (a)
aja jag mår jättebra i alla fall hoppas ni också gör det! :D
Hare Bäst! :D♥

Kommentera inlägget här :