Blä blä

publicerat i Sofie♥;
Skolan idag sög totalt. Allt var tråkigt. Hatar skolan! Tur att det är fredag imorgon sen helg och då slipper man skolan. Vill bara till något varmt ställe och slippa skolan ett tag! Bra humör man är på eller inte..Nej men hoppas dagen imorgon är bättre än vad den var idag. Ska endå kolla på vampire diaries på tyo lunch rasten eller typ håltimme om vi har någon sån. Så sjukt bra. Kollade även på portkod idag för första gång döööör vad bra det är!!! Seriöst! Och nu innan jag ska lägga mig måste låta mitt hår torka också för det är blött har nyss duschat. Ja intresse klubben antecknar. Veeet! Så ska kolla på ett avsnitt eller om jag väntar med det och gör det imorgon. Får se vad jag orkar med. Och imorgon kommer Felicia hit på morgonen då ska jag även prata med henne. Alltid lika skönt att få prata ut med någon om allting som hänt. Älskar dig gumman♥ Även fast du skrattar åt en när ens mage låter hehe ;) 
Aja ska avrunda detta inlägg. Fult det låter.
 

Kommentera inlägget här :