Blä :(

publicerat i Sofie♥;
Känns som att jag håller på att bli sjuk. Mår illa varje dag, känns som att jag har feber, ont i huvudet varje dag sen ont i halsen. Hoppas det går över. Somnade till och med när jag kom hem. Mår inte helt bra :( Och imorgon är det en lång dag i skolan går till fyra :( I alla fall skol dagen idag var helt okej. Slöjden var bäst haha xD Blä det är så varmt precis överallt. Orkar inte. Vill bara lägga mig och sova tills jag mår bättre. Låter som att jag är deppig men det är jag inte utan jag mår inte bra :( För att få detta inlägg liiite roligare. GRATTIS FELICIA!♥ Jag sa ju att du skulle komma vidare och hade jag rätt eller? ;) Jo det hade jag.
Nej nu ska jag duscha! Hörs!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline ❤:

Amanda kom också vidare!! :DD

Svar: Ååh hälsa grattis från mig! :DD
Sofie Strandberg

Kommentera inlägget här :