Hej jag lever

publicerat i Sofie♥;
Hoppas att eran dag vart bra för det har min vart.
Har vart till Alice och firat henne. Hon blev så glad över sakerna hon fick. Så det var ju bra det åt även där så mätt var man också haha. I alla fall imorgon är det söndag och sen är det måndag och då är det skola. ÅNGEST. Eller något sånt. Att inte loven kan vara längre. Hatar skolan! Det enda bra är att man får träffa sina kompisar. Det är det ENDA! Alla ämnen är så tråkiga och ja ni hör ju allt är tråkigt. Fast ja svenskan nu är ju rätt chill för skriver novell och jag äger ju en novell blogg så det är rätt kul men annars. Kommer få en ny tjej i klassen också.
Och en till sak kanske inte bara för mig det hänt men min blogg loggar ut sig av sig själv nästan hela tiden så störande! 
Imorgon måste jag verkligen tvätta massor av kläder sen fixa till lite i rummet om jag orkar. Ska nog va med Felicia också! :) Se hennes nya hårfärg rött jaao! Jag ska ju också färga till rött eller ja röd/brunt hoppas verkligen det blir bra är sjukt rädd för att det inte alls ska passa. Men aja. Nu ska jag kolla några bloggar sen blir det att borsta gaddarna och lägga sig!
Gulliga i våra stora gröna tröjor woop woop! 

Kommentera inlägget här :