Jupp

publicerat i Sofie♥;
1. Jag har klaustrofobi(stavning)
 
2. Jag har extremt dåligt självförtroende.
 
3. Jag brukar oftast vara tyst på lektionerna och göra det jag ska.
 
4. Jag hatar falska människor.
 
5. Jag tycker inte om när människor säger vad jag ska göra och hur jag ska göra det. Blir alltid sur om någon säger åt mig nåt. Haha xD
 
6. Jag fryser alltid om händerna på vintern.
 
7. Jag är rädd för höga höjder.
 
8. Hatar när folk skryter om saker.
 
9. Jag har hemskt morgon humör.
 
10. Jag har en hel del vänner från andra länder.
 
11. Jag gillar inte Sverige Demokraterna tycker dom skämmer ut Sverige. Min åsikt. Bryr mig inte ett dugg om ni tycker motsatsen.
 
12. Jag vill ha en tattuering.
 
13. Engelska är mitt favorit ämne bara för att det är det enda ämnet jag tycker jag själv är riktigt bra på.
 
14. Jag har dåligt minne.
 
15. Jag älskar att skriva noveller.
 
16. Vampire Diaries= Bästa serien ever♥
 
 

Kommentera inlägget här :