Ont i halsen.

publicerat i Sofie♥;
 Hoppas att ni mår bra. Själv så mår man helt okej. Skolan idag gick rätt så snabbt så det var ju helt okej. Bussen hem var hemsk stog en stund sen så satte jag mig ner bredvid Felicia och nå dryga åttor och sjuor tog typ upp hela platsen vid gången där man skulle gå så fick gå av vid en annan. Liksom dom satt tre stycken. Det finns två platser och bara två stycken ska sitta på dom ååh så irriterande! -.- Får se om jag och Caroline kommer ta nå kort när vi är på torsdag och på fredag känns som att det var ett bra tag sen nu. Tisdag imorgon och spanska direkt på morgonen usch vad tråkigt :( Efter det träslöjd och jag ska fortsätta med mina bokstäver. London ska det va kan visa en bild sen på hur den ser ut. 
Fast dock när den är klar då. Men nu ska jag äta min glass och kolla runt på bloggar.
Hare så bra!
Min fina ♥

Kommentera inlägget här :