Välkommen.

publicerat i Sofie♥;
Välkommen till dagens samhälle där folk dricker och röker. Dom som är i min ålder och även yngre som håller på med dumheter. Jag är 15 och jag har ALDRIG druckit alkohol eller rökt kommer aldrig testa röka heller. Dom som är yngre än mig röker och dricker. Och även dom i min ålder. Jag förstår verkligen inte varför? Liksom ni är inte direkt coola om ni gör det. Visst hata mig nu men det här är min åsikt. Och dom som är yngre än mig typ 00:or och typ 99:or säger inte alla nu men dom flesta. När jag var i er ålder vet ni vad jag höll på med då? Jo jag var ute och lekte med kompisar. Jag hade inget behov av mobilen eller datorn. Det var inte alls populärt då. Det har ändrat sig så himla mycket från då jag var liten till nu. Nu är dom som är yngre än mig i behov av en mobil och datorer sen så ska dom ha uppmärksamheten typ hela tiden. Samhället vi lever i idag är fullt med personer som röker,dricker brukar droger och massa annat skit. Ni som röker. Varför gör ni det egentligen? Ni förstör era lungor och ni kan drabbas lättare utav cancer. Bara onödigt tycker jag. Och dom som dricker visst fine ert val inget jag har med att göra men liksom stör mig så sjukt mycket på dom som bara ååh vill festa och supa. Och så är dom typ bara 13 eller något sånt? Liksom hallå? Nej blir bara så trött på dom.
 
 
Och nu är det mina åsikter och min blogg så innan ni kommenterar något ovettigt kom ihåg det här bara vad jag tycker!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elisa♥:

Jag håller helt med dig, så bra skrivet!♥ Så onödigt, man tror säkert att man blir cool och populär när man röker, dricker och håller på, men nej, så idiostiskt, tycker jag. ;)♥ Du skrev precis vad jag ville skriva och säga till andra ;)

2:a kommentar, skriven , av carolinejohnsson':

sååååå sant, det är skit äckligt verkligen skit äckligt när folk står och röker! fattar inte att kan göra det , det är så jävla äcklig! Usch på dom!!

Kommentera inlägget här :