Wooooooooop wooooooop

publicerat i Sofie♥;
Hoppas er dag har vart bra? Min var väl helt ok. Har omprov imorgon i orientering så om vi hinner klart tidigt så kanske man hinner med en tidig buss. Skulle vara skönt. Och skönt att den här veckan är en ta igen vecka. Då ska jag göra omprov i matte sen fixa med henkunskapen eftersom att jag inte är godkänd i det. Så det kommer bli skönt att få det klart och inte ha nå prov som ligger och släpar. Min mage gör ont och den har låtit idag i klassrummet hemskt när den gör så ont :( Blä blä :( Följde med mamma med till stan efter skolan idag och fick mer underkläder och sen åkte vi till Franzens har ingen aning om hur det stavas men där fick jag en jättefin tröja! :D Woop woop!
Ska snart gå och lägga mig i min mjuka sköna säng och smsa med några sociala t.ex Caroline hehe ;) Och sen ska jag även höra med en speciell person också hmmm vilken kan det vara då? Ni får inte veta haha så snäll är jag. Så imorgon är det ganska chill. Först spanska sen håltimme, slöjd får fortsätta med mina bokstäver sedan är det lunch och efter det orienterings prov taggad! Fast nä. Nu blir det långt här ni kommer aldrig orka läsa och om ni orkade läsa det här då är ni bäst! Yes ni läste rätt ni är bäst då fast efter mig då xd

Kommentera inlägget här :