Mina drömmar

publicerat i Sofie♥;
Tänkte bara skriva lite nu om mina drömmar vilket jag gjort ett antal gånger. Men min blogg och gillar ni inte min blogg så kan ni sluta kolla. 
I alla fall mina drömmar. Vad har jag för drömmar om man tänker efter? 
Jag har alltid älskat att hålla på inom musiken. Det är det som får mig glad. Jag kan spela piano och lite gitarr. Jag tror det var när jag var sex år då jag började spela lite på piano och jag tycker det är så himla roligt. Musiken brinner jag verkligen för och även dansen. På dansen så träffar man så många nya härliga människor men nu på grund av min rygg så måste jag gå på något annat. Inte alls roligt. Men nu till mina drömmar.
Jag ha alltid velat bli känd inom musiken eller dans. Och jag vet vad ni tänker nu. Det är tufft att komma in i kändisvärlden. Men alla har väl rätten till att drömma? Man måste kämpa för sin dröm. Inte lägga av och tänka att man aldrig kommer bli känd. Men jag vill verkligen bli känd inom musiken eller dansen dårå. Det är det enda som får mig riktigt glad. När jag sjunger så släpper jag ut alla mina känslor som jag har inom mig. Men om jag inte skulle lyckas inom något utav dom så har jag alltid velat jobba på ett dagis. Kanske låter konstigt men vet t.ex vilken linje jag ska gå i och det är barn och fritid har vetat det sen sexan. Men vad är det som får mig att skriva det här då? Jo det är så himla många som vill bli kända och stora men vill inte att folk ska dömma en. Kan säga er att varenda artist får kritik för vad dom gör. Det tillhör livet som kändis. Men sluta aldrig drömma. Ni måste TRO på er själva! Ni är alla unika på ert eget sätt ingen är mindre dålig och ingen är bättre än någon annan! Så sluta aldrig drömma för ni vet aldrig vad som kan hända!
Believe in your dreams!
Axmptghcqaaimjk_large

Kommentera inlägget här :